🏝️Zomer Sale | 50% Korting op Montuur + 20% Korting op Glazen | Code: Zomer5020
Retour- en omruilbeleid
2 jaar garantie: Klanten genieten van een garantie van 2 jaar (2 jaar vanaf de datum van ontvangst), die elk mogelijk defect in materiaal en vakmanschap dekt. Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken, nalatigheid of onjuist onderhoud.
30 Dagen Ruilen & Retourneren: Ontevreden brillen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst worden geruild of geretourneerd. Alleen verzendkosten zijn van toepassing. Iedere bestelling komt in aanmerking voor één keer ruilen/retourneren.
Retour-/ruilprocedure:
1. Meld u aan bij uw Firmoo-account en zoek de bestelling waar u niet tevreden over bent. Klik op de knop 'Ruilen/Terugbetalen'.
2. Selecteer het servicetype, ofwel een omruiling of restitutie. Kies het specifieke montuur en beschrijf de problemen die de noodzaak voor een restitutie/omruiling hebben veroorzaakt. Upload uw originele voorschrift als u een probleem met het voorschrift hebt. Voor beschadigde/defecte glazen zijn ook foto's nodig.
3. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, zal uw exclusieve klantenservicemedewerker u binnen 24 uur (48 uur in het weekend) een e-mail sturen om het probleem op te lossen. Controleer uw spamfolder als u niets van ons hoort voordat u ons op de hoogte brengt, want het bericht is mogelijk in deze folder terechtgekomen. U kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen via Live Chat (24/7 beschikbaar). Volg de instructies die door onze klantenservicemedewerker worden verstrekt.
Als u niet helder kunt zien of ongemak ervaart bij het dragen van uw nieuwe bril, upload dan uw originele brilrecept ter controle. Als het door u ingevoerde brilrecept correct was, bekijk dan hier onze tips om ongemak te verlichten: Hulp bij aanpassingsproblemen
Mijn bril was bij aankomst beschadigd. Wat kan ik doen?
Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid voor problemen met beschadigde goederen en we kunnen het geheel gratis opnieuw maken of een volledige terugbetaling aanbieden.
Neem onmiddellijk contact met ons op en geef ons uw bestelnummer, framenummer en foto's van het beschadigde artikel.
Ik heb een bril ontvangen met ontbrekende onderdelen of met defecten.
De bril is kapot na minder dan 30 dagen dragen.
Als uw bril vervolgens defect raakt door het vakmanschap/de kwaliteit van de materialen binnen 30 dagen na ontvangst, wordt er een nieuw paar gemaakt en opnieuw naar u verzonden zonder extra kosten voor u. Of we kunnen u een vouchercode sturen om te gebruiken bij de aankoop van een nieuwe bril en gratis verzending met Firmoo.
Het montuur is te groot voor mij, waardoor ik er niet doorheen kan kijken.Het bepalen van de juiste montuurmaat is een veelvoorkomend probleem bij het online kopen van een bril. Meet uw bril op om de montuurmaat te bevestigen en neem binnen 30 dagen na ontvangst van deze originele bril contact met ons op. We zullen u een kortingscode verstrekken waarmee u een nieuw paar kunt kopen. U moet de verzendkosten en eventuele prijsverschillen van het product betalen.
Voor een leidraad klikt u op de bijgevoegde link voor een maattabel.
Oh nee! Ik heb het verkeerde recept ingevoerd./Ik heb een verlopen recept ingevoerd.Houd er rekening mee dat we geen verlopen recepten accepteren. U heeft het recht om binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel een restitutie-/ruilverzoek in te dienen op uw account, inclusief uw originele recept. U dient de verzendkosten en het eventuele prijsverschil van het product te betalen.
Belangrijke informatie:
Was dit antwoord nuttig?
Copyright © 2025 Firmoo Online Optical Store.Alle rechten voorbehouden