<p><strong>2 jaar garantie: Klanten genieten van een garantie van 2 jaar (2 jaar vanaf de datum van ontvangst), die elk mogelijk defect in materiaal en vakmanschap dekt. Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken, nalatigheid of onjuist onderhoud.</strong></p>
<p><strong>30 Dagen Ruilen & Retourneren</strong>: Ontevreden brillen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst worden geruild of geretourneerd. Alleen verzendkosten zijn van toepassing. Iedere bestelling komt in aanmerking voor één keer ruilen/retourneren.</p>
<p><br />
<strong>Retour-/ruilprocedure:</strong></p>
<p>1. Meld u aan bij uw <a href="https://www.firmoo.co.nl/index.php?main_page=account">Firmoo-account</a> en zoek de bestelling waar u niet tevreden over bent. Klik op de knop 'Ruilen/Terugbetalen'.<br />
<br />
2. Selecteer het servicetype, ofwel een omruiling of restitutie. Kies het specifieke montuur en beschrijf de problemen die de noodzaak voor een restitutie/omruiling hebben veroorzaakt. Upload uw originele voorschrift als u een probleem met het voorschrift hebt. Voor beschadigde/defecte glazen zijn ook foto's nodig.<br />
<br />
3. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, zal uw exclusieve klantenservicemedewerker u binnen 24 uur (48 uur in het weekend) een e-mail sturen om het probleem op te lossen. Controleer uw spamfolder als u niets van ons hoort voordat u ons op de hoogte brengt, want het bericht is mogelijk in deze folder terechtgekomen. U kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen via Live Chat (24/7 beschikbaar). Volg de instructies die door onze klantenservicemedewerker worden verstrekt.</p>
<p> </p>
<h4><strong>EEN NIEUWE BRIL DIE ONGEMAKKELIJK IS? </strong></h4>
<p>Als u niet helder kunt zien of ongemak ervaart bij het dragen van uw nieuwe bril, upload dan uw originele brilrecept ter controle. Als het door u ingevoerde brilrecept correct was, bekijk dan hier onze tips om ongemak te verlichten: <a href="https://www.firmoo.co.nl/help-p-155.shtml">Hulp bij aanpassingsproblemen</a></p>
<p> </p>
<h4><strong>AANSPRAKELIJKHEID VAN FIRMOO</strong></h4>
<p> </p>
<p><strong>Mijn bril was bij aankomst beschadigd. Wat kan ik doen?</strong></p>
<p>Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid voor problemen met beschadigde goederen en we kunnen het geheel gratis opnieuw maken of een volledige terugbetaling aanbieden.<br />
<br />
Neem onmiddellijk contact met ons op en geef ons uw bestelnummer, framenummer en foto's van het beschadigde artikel.</p>
<strong>De ontvangen bril is niet wat ik besteld heb! </strong><br />
Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid als wij uw bestelling niet hebben uitgevoerd volgens de details van uw bestelling: recept, montuur (kleur en stijl) en type lens (dikte, kleur en coatings).
<ul>
<li>Als het recept onjuist is, stuur ons dan een foto van uw originele recept, samen met het bestelnummer en het framenummer.</li>
<li>Als u het verkeerde frame hebt ontvangen, stuur ons dan een foto ervan, samen met uw bestelnummer en framenummer.</li>
<li> </li>
</ul>
<p><strong>Ik heb een bril ontvangen met ontbrekende onderdelen of met defecten.</strong></p>
<ul>
<li>Als u een bril met ontbrekende onderdelen hebt ontvangen, stuur ons dan een foto, samen met uw bestelnummer en montuurnummer.</li>
<li>Als uw bril defecten heeft, stuur ons dan foto's van de defecten, samen met uw bestelnummer en montuurnummer.</li>
<li>Als u onderdelen mist of de bril kleine defecten heeft die geen invloed hebben op normaal dragen, en u de bril wilt accepteren, kunnen we u een tegoedbon of gedeeltelijke terugbetaling sturen als compensatie.</li>
</ul>
<p><strong>De bril is kapot na minder dan 30 dagen dragen.</strong></p>
<p>Als uw bril vervolgens defect raakt door het vakmanschap/de kwaliteit van de materialen binnen 30 dagen na ontvangst, wordt er een nieuw paar gemaakt en opnieuw naar u verzonden zonder extra kosten voor u. Of we kunnen u een vouchercode sturen om te gebruiken bij de aankoop van een nieuwe bril en gratis verzending met Firmoo.<br />
</p>
<h4><strong>UW AANSPRAKELIJKHEID</strong></h4>
<p><strong>Het montuur is te groot voor mij, waardoor ik er niet doorheen kan kijken.</strong>Het bepalen van de juiste montuurmaat is een veelvoorkomend probleem bij het online kopen van een bril. Meet uw bril op om de montuurmaat te bevestigen en neem binnen 30 dagen na ontvangst van deze originele bril contact met ons op. We zullen u een kortingscode verstrekken waarmee u een nieuw paar kunt kopen. U moet de verzendkosten en eventuele prijsverschillen van het product betalen.</p>
<p>Voor een leidraad klikt u op de bijgevoegde link voor <a href="https://www.firmoo.co.nl/help-p-5.shtml">een maattabel.</a><br />
</p>
<strong>De bril is goed, maar ik vind niet dat hij mij goed staat. </strong><br />
Als u de stijl, de kleur of de coatings niet mooi vindt, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van de bril contact met ons op. We zullen u een kortingscode verstrekken waarmee u een nieuw paar kunt kopen. U dient de verzendkosten en het prijsverschil voor het nieuwe product te betalen. Als u liever een terugbetaling ontvangt, is dat acceptabel, maar verzendkosten worden niet terugbetaald.
<p><br />
<strong>Oh nee! Ik heb het verkeerde recept ingevoerd./Ik heb een verlopen recept ingevoerd.</strong>Houd er rekening mee dat we geen verlopen recepten accepteren. U heeft het recht om binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel een restitutie-/ruilverzoek in te dienen op uw account, inclusief uw originele recept. U dient de verzendkosten en het eventuele prijsverschil van het product te betalen.<br />
</p>
<p><strong>Belangrijke informatie:</strong></p>
<ol>
<li>Neem contact op met ons klantenserviceteam om een RAN aan te vragen voordat u het product retourneert.</li>
<li>Wij moedigen klanten aan om ondraagbare brillen te doneren aan de Lions Club. Informatie over hoe u uw bril kunt doneren, vindt u <a href="https://www.firmoo.co.nl/help-p-74.shtml">hier</a>.</li>
<li>De kleur van het frame kan in werkelijkheid afwijken van wat u op de website ziet, vanwege lichtinval, verschillende schermresoluties en fotoachtergronden.</li>
<li>De framemaat die op de pootjes staat, is gebaseerd op verschillende normen voor verschillende fabrieken. Let op: de werkelijke maat staat vermeld in de beschrijving van elk frameproduct op de Firmoo-website.</li>
<li>Wij bieden geen vervangingsservice voor brillen die niet bij Firmoo zijn gekocht.</li>
<li>De thuispasservice is momenteel niet beschikbaar. We raden nieuwe klanten aan om niet meer dan twee paar tegelijk te kopen voor de eerste aankoop. Houd er rekening mee dat voor bestellingen van meer dan 9 artikelen of brillen. We bieden geen ruil- of retourservice als dit uw verantwoordelijkheid is.</li>
<li>De vermelde prijzen zijn inclusief eventuele belasting over de toegevoegde waarde (BTW) die Firmoo mogelijk aan de belastingdienst moet afdragen. Firmoo kan geen restituties voor BTW verstrekken nadat de bestelling is verzonden. BTW kan niet worden toegepast op kortingsbonnen of kortingen van welke aard dan ook.</li>
</ol>
🔥Winter Sale! Tot 70% Korting Monturen + 20% Korting Lenzen🔥